مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-22سياسي

کمیته رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی و مُسن در دادگستری کرمان تشکیل شد 


رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم در اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه موضوع کاهش اطاله دادرسی و کاهش پرونده های مسن و کثیرالشاکی است، - ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم در اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه موضوع کاهش اطاله دادرسی و کاهش پرونده های مسن و کثیرالشاکی است، گفت: کمیته رسیدگی به این پرونده ها در دادگستری کرمان تشکیل شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی 30 مهرماه در مراسم تجلیل از قضات و کارکنان نمونه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از عزم جدی دستگاه قضایی استان برای رسیدگی و مختومه کردن پرونده های کثیرالشاکی و مسن خبر داد و افزود: در این رابطه کارگروه تعیین تکلیف این پرونده ها در دادگستری استان کرمان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای دستورات ریاست قوه قضاییه مقرر شده با همکاری قضات و کارکنان اداری، بخش زیادی از پرونده های مسن و کثیرالشاکی تا پایان سال تعیین تکلیف شوند.

حمیدی بیان کرد: یکی از اولویت های مهم در اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه موضوع کاهش اطاله دادرسی و کاهش پرونده های قضایی به ویژه پرونده های مسن و کثیرالشاکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی و مُسن در دادگستری کرمان تشکیل شد 

کمیته رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی و مُسن در دادگستری کرمان تشکیل شد